A Netflix nagyon ért a marketinghez. Legújabb dobásuk, hogy a friss produkciójuk előzetesét a Super Bowl mindenhatónak tartott reklámspotjai közé rakták és a filmet még ugyanazon a napon rögtön elérhetővé tették, azonnal a figyelem középpontjába katapultálta őket. A cég neve az akcióval törvényszerűen felbukkan a fogyasztói célcsoport képernyőjén (ahogy e szöveg példája is mutatja), ez efféle hírverés pedig nyilván minden pénzt megér. A Netflix nem eladott jegyekkel, hanem előfizetésekkel kereskedik, ezért a beharangozott alkotás, a The Cloverfield Paradox tulajdonképpeni minősége a képletben gyakorlatilag lényegtelen. A promóciós villámháborúval és az elővarázsolt márkanévvel ugyanis egy bóvli tévéfilmet toltak le a torkunkon – ismerjük el, kimondottan ügyesen.
A sötét üresség – The Cloverfield Paradox
A bejegyzés kategóriája: Nincs kategorizálva
Kiemelt szavak: Cloverfield, Paradox, sötét, üresség.
Közvetlen link.
Kiemelt szavak: Cloverfield, Paradox, sötét, üresség.
Közvetlen link.